Velkommen til bloggen min

torsdag 6. oktober 2011

Le med meg!


Jeg har aldri lest tegneserier, kanskje jeg har gått glipp av noe? Jeg ler høyt og lenge av disse små humorsnuttene, og syns det er på tide med litt humor i bloggen min. Jeg pleier å si på fleip at det ikke er hver dag jeg drar på smilebåndet, men når sant skal sies, jeg smiler mye og hver dag, og jeg ler til og med. 


Disse småbildene har jeg samlet over noen dager, og nå deler jeg med dem som skulle komme innom siden min. 





Hahaha

Jeg bare minnes den senga jeg skulle montere der en av gjengene låste seg, og det kommer aldri noen fra Ikea og hjelper deg, nei, man må leie henger og kjøre ut den tingen som er defekt, og man kan ikke bare bytte, man må levere inn, så må man gå gjennom hele Ikea og finne samme varen på nytt og ny runde i kassa. Virkelig skikkelig byråkratisk og tungvint. Min pappa og jeg lo så vi skrek den gangen jeg måtte bytte senga mi, og vi forlangte å montere senga på stedet for vi orket ikke én omgang til. 

Jeg vet!




13 kommentarer:

  1. HERLIG!!!! Sikkert sundt å le så tilig på mårran! :) Joda, jeg har lest tegneserier jeg, og favoritten var/er Donald Duck. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, takk, veldig sunt med en god latter, Astrid:) Jeg har lest Donald Duck, men i små kvanta og for veldig lenge siden, derimot dryppet jeg stearinlys på Donald Duckbildene, og fikk avtrykk noe som var veldig gøy som barn:)

    SvarSlett
  3. Takk for en humoristisk start på dagen! Du har funnet mange gullkorn her. Husker også jeg dryppet stearin på fine bilder. Jeg er svak for Donald, men større favoritter er Pondus- kjenner en som er like fotballgal og ser noen likhetstrekk innimellom........, Tommy og Tiger'n - har jobbet i barneskolen mange år og kjenner igjen typen......, Zits - jeg har selv to gutter, de har kommet seg godt gjennom ungdomsårene, men kjenner igjen mange av situasjonene i tegneserien.
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  4. Takkar for boblelatter,
    - eg koste meg mest med han skjønningen som gav kompliment for godt syn!

    SvarSlett
  5. *ha ha* Ja, du man skrattar nog lite för lite som vuxen! Det var kul detta, speciellt det där fönstret "Du har varit online ett år..." *fniss* och så maken på toaletten! :)
    Jo då, jag droppade också stearin i serietidningar som barn! :)
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Humor er viktig! Tror det er sunt å le hver dag :o) Herlige bilder du har lagt ut her. Når det kommer til tegneserier er mine to favoritter Nemi og Pusur :o)
    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Ha ha ha ha.......hela veckan är räddad!!!
    Tusen Tack för härlig humor!!!

    SvarSlett
  8. Så koselig med alle kommentarene og at vi er flere i "humor-land":)

    Takk, Grete! Stearindrypping leser jeg, og du har mer kjennskap til tegneserieverdenen enn jeg. Har så vidt hørt om Pondus, men Tommy og Tiger'n har jeg sett litt, nei, jeg innrømmer at jeg er blant altså, og klart du er litt inni det som lærer i barneskolen og to gutter i tillegg.) Artig! GOD HELG til deg også!!

    Godt du lo, Bente, jeg lo også av han med godt syn, haha.))

    Kjære Pia, takk, jeg ler med deg, og har også sansen for online-humoren, kjenner jeg kanskje bør passe meg, haha, men du og jeg fotograferer så da er vi jo ikke online hele tiden.) Og du har også kost deg med stearin på bilder.

    Kjære Mona:) Takk for kommentar, vet du liker Nemi og Pusur, tror jeg får finne noen pusurbilder:) Til ære for deg:) Han er så søt og lat og frekk:) Ja, le litt hver dag er fint.

    PJ, da ler vi sammen, haha.))

    GOD HELG TIL DERE ALLE!!

    SvarSlett
  9. Her var det mye morsomt, hehe! :-) Jeg kjente meg igjen i den om å "følge drømmene sine"! ;-)

    SvarSlett
  10. Haha, Renate, den likte jeg også, takk for kommentarene:)

    SvarSlett
  11. Ja, det er viktig å nyte de timene som vi må tilbringe i horisontalen, når vi har M.E. Å drømme, både på dag- og nattestid, er da et gode! :-)

    SvarSlett
  12. Hei Renate, du har så rett, vi må nyte øyeblikkene. Jeg har brukt mye tid på sofaen til å drømme, legge planer for neste aktivitet når energien kommer. Leit å lese at du også har ME. Håper du ikke er hardt angrepet, men de fleste med ME har det tøft. !

    SvarSlett
  13. Det er så mye man vil og må få gjort, men det er ikke så greit med minimalt av energi på kontoen!

    Formen min har vært en nedadgående spiral, i flere år. Noen dager orker jeg å kjøre bil selv, og gjøre små ærend, og andre dager orker jeg ikke å skjære opp maten selv.

    Jeg er stort sett i senga i rundt 23 timer i døgnet, men jeg orker da endel pc-bruk, f.eks. :)

    Etter at jeg i tillegg fikk en stoffskiftesykdom i sensommer, har formen vært helt elendig, med hjerte- og respirasjonsproblemer, men nå begynner det å stabilisere seg, så det er supert! :) Så nå orker jeg å pusle med hobbyer igjen.

    SvarSlett