Velkommen til bloggen min

tirsdag 19. juli 2011

Helgebesøk, idyll, fotografering


IMG_5757a
Mathilde og meg

Det var en aldeles strålende helg. Mathilde var på besøk, og det var kjempehyggelig. Vi spiste en bedre middag i Helgeroa med et glass vin til, og så var vi sammen på en liten fotosafari. Riktignok hadde Mathilde og Sigmund vært på sightseeing før på dagen mens jeg hvilte, så hun fikk tatt masse bilder. Vi spiste breiflapp, fiskesuppe, is til dessert.

IMG_5856 - Kopi kopiera
Mathilde i fotomodus


IMG_5733 - Kopi
meg i sommermodus

Det er slike sommerdager jeg vil huske. Det er ikke mange av dem da det er strålende sol, varmt. Og på toppen av det hele gode mennesker rundt en.


IMG_5373 - Kopi
Helgeroa


IMG_5377 - Kopi


IMG_5773 - Kopi kopiera
De som har fulgt bloggen min, har vel funnet ut at jeg simpelthen elsker hunder. Ja, i grunn dyr generelt. Jeg sier om dyr og barn, de er det ubeskyttede, sårbare livet som vi må ta vare på.


IMG_5817 - Kopi
Her er noen som er like mye hundeentusiast som meg.

IMG_5824 - Kopi
Kontakt hund og menneske, menneske og menneske

IMG_5896 - Kopi kopiera
Her er det en som skal tidlig krøkes….


IMG_5917 - Kopi
Utsikt over Helgeroa


IMG_5926 - Kopi kopiera
To som har en pause fra slitsomt serveringsarbeid


IMG_5938 - Kopi kopiera
Sommerstemning


IMG_5950 - Kopi kopiera



IMG_4909 kopiera_redigerad-2
Min snille Sigmund var også med

IMG_5000 kopiera


IMG_4788 - Kopi kopiera
Fontenen i Stavern

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar