Velkommen til bloggen min

lørdag 7. januar 2012

Fotoknudsen har jo lagt seg flat med gavekort/se resulatet!


Joda, i dag fikk jeg disse tre bildene innrammet i flott lerret slik man rammer inn malerier.  Jeg har jo beskrevet min skuffelse med fotoknudsen i forbindelse med bilder som aldri kom og som skulle være julegave, her:

http://kjerstiholst.blogspot.com/2012/01/liten-thriller-med-fotoknudsen-som.html


Jeg fikk et gavekort på 800 kroner som kompensasjon, og det er jo veldig raust. Og det kan jo ses på som fotoknudsen la seg flate. Damen i fotoknudsen skjønte nok skuffelsen min. Nå føler jeg at ting har blitt ordnet opp, tross alt. Jeg bestilte tre av bildene mine i lerret for gavekortet, og disse jeg har bilde av her kunne jeg hente hos fotoknudsen i  Ski i dag. Disse ble jeg kjempefornøyd med! Skikkelig glad!!


Jeg må bare bestille et par måneder i forveien for å være sikker på at bildene rekker fram til jul. Men det skjer jo at man kanskje ikke har tatt bilde i så god tid at man rekker å være så tidlig ute.

Vel, jeg skal nok snuse litt på nettbutikker i foto. Jeg har jo prøvd Apple sitt program til å lage kalendere, og det var bare helt rått! Jeg har i grunnen vært fornøyd med Fotoknudsen også, men jeg savner nok litt i redigeringsprogrammet deres. Man kan tilpasse størrelsen, og man kan lett gjøre et bilde større, men å få alt som er på bildet med, er litt mer kinkig, men det er et helt annet tema.







Da vil jeg ønske deg som er innom bloggen min en RIKTIG GOD HELG! Nå er det allerede blitt lysere. Vi nærmer oss midten av januar, og fortsatt har vi ikke blitt overmannet av frost og snø her på østlandet, men den kommer. Samtidig er det ikke lenge til april. Bare litt over 2 måneder så er vi i vårmåneden, og da er det jo tre måneder med vår, da vi bare kan bære på forventningene om alt som skal skje med oss selv, med menneskene rundt oss, med naturen. Så kommer sommeren som skal nytes til fulle, der vi overser regndråpene og bare nyter at det er sommer, mildt og på gråværsdager er det ofte skikkelig bra fotovær, så jeg har blitt mindre avhengig av den sola. Som selvsagt er kjærkommen, men som man får nyte når den er der, og nyte livet  like fullt når den ikke er der.
Vel, det var noen refleksjoner idet vi har beveget oss godt inn i lørdagen!

6 kommentarer:

  1. Bra det ordnet seg til slutt, og du fikk jo god kompensasjon til slutt, da! Flotte bilder!
    Med foto som hobby er gavemulighetene store. Her i huset ble det bilder både på lerret og vanlige papirbilder i ramme. Familiens unge, som nok surfer mer på nettet enn mannen i huset, kom også med fotomotiv på svart kopp -med motiv som vises når koppen er varm, og liten bamse med genser med fotomotiv. Fra tidligere har det kommet musematter og selvsagt kalendere. Fotobøker har mannen min fått sansen for. Det er gøy med personlige gaver av denne sorten, de fleste av oss har vel mer enn nok av " ting" fra før.
    Nå snør det:)-kanskje tid for årets første skitur snart?
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. Det er så utrolig vakre bilder!

    SvarSlett
  3. og her har søndagen ankommet, - med litt snø og blått lys, skitur ja, nei, det går ikke her på ås trur eg, men endel annet går jo.
    Elisabeth

    SvarSlett
  4. KJære Grete! Tusen takk! Ja, var veldig godt kompensasjon, iallfall nå som jeg har kommet meg over at det ikke ble bilder i dette formatet i julegaver:)) Så koselig at du og din familie også gir bilder i gaver. Åhh, søtt da , med de unge som kommer med kopp med fotomotiv!:) bamse med genser, så søtt. Musematter og annet, så langt har jeg ikke kommet. Morsomt. Klart det er personlige gaver, som er morsomt å både gi og få. Ja, god skitur. Det er snø nå, så vidt, her hos meg, og såpeglatt. Ha en fin uke, Grete!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Bjørg!

    Tusen takk, PJ!

    Hei Elisabeth, og søndagen er over og det er blitt snart tirsdag og frosten er kommet, den holder vi ut:)

    SvarSlett