Velkommen til bloggen min

søndag 14. august 2011

Fullt hus----hjemme!




 En måke som går inn for landing i Larvik sentrum


Det er en kjempenedtur å “lande” hjemme på Langhus i regn, men at det regner er ok nok siden jeg de nærmeste dager må rydde. Jeg har FULLT HUS!

Gråmåke i ferd med å lette



IMG_8694 - Kopi_redigerad-1
Disse var enten mann og kone eller kompiser


Nå har jeg vært borte i seks uker, og det meste av klærne jeg hadde med er ikke brukt. Nå har jeg det man kaller en “utfordring”, å rydde ut to store kofferter, diverse søppelsekker med rene klær, bager, vesker. Så er det PC-utstyr, fotoutstyr, bøker som aldri ble lest, cd’er som aldri kom inn i spillerern, dvd’er med filmer som heller aldri ble puttet inn.


IMG_8829 - Kopi
En helt vanlig hvit måke

Det betyr jo at jeg har hatt en strålende sommer der jeg ikke har trengt hverken klær eller annet, haha, jeg er STORFORNØYD altså med denne sommeren, og er jeg alene om å være fornøyd med været? Jeg syns vi har hatt så mye sol og varme, og jeg har allerede glemt/fortrengt regnværet, jo, jeg husker den digre dammen foran hytta som har gjort at båten ble landfast i år fordi vi ikke fikk kjørt den ut.  Men de siste to ukene har vært drømmesommer med bading og fotografering.

IMG_6377 - Kopi
En due i Larvik sentrum


IMG_6341 - Kopi



IMG_6385 - Kopi
Spurven

Egentlig har jeg alltid vært litt redd fugler, men nå tror jeg nesten det er en skrekkblandet fryd.

Men nå får jeg pakke ut, det vil ta noen dager.


2 kommentarer: