Velkommen til bloggen min

mandag 17. desember 2012

Årets julegrøtselskap--LYKKE

Foto: Nina Egedius


På lørdag hadde jeg mitt årlige julegrøtselskap. Det er alltid veldig koselig. Til tross for tøft snøvær, kom det ganske mange.  Det var et utrolig koselig sosialt samvær.

Bildet over forteller hvordan jeg hadde det. Et laaangt øyeblikk av ektefølt lykke!  Selv om jeg må ligge hele dagen for å hvile meg opp til å ha krefter til noen få timer med venner, så er det verdt det, og også fordi jeg må ligge hele dagen etterpå. Nå er jeg uthvilt og syns jeg har hatt enda en flott kveld!

Snart er det julaften, jeg ligger etter med julekort og gaver, men hva gjør vel det? Det pleier å ordne seg.

Ønsker deg som er innom bloggen min en fortsatt deilig førjulstid!



2 kommentarer:

  1. Hej Kjersti!
    Du ser då ser glad ut på bild alltid! Härligt!

    Nu önskar jag dig en God Jul med de dina!
    Julkram Pia

    SvarSlett
  2. Kjære Pia, tusen takk! Jeg ønsker også deg en GOD JUL med deg og dine, stor juleklem fra kjersti

    SvarSlett