Velkommen til bloggen min

mandag 10. desember 2012

Barn, ungdom og dyr--meningen med livet


Min nevø og Sara

Jeg syns noe av det viktigste i livet er barna våre. Og da mener jeg ALLE barn! De gangene jeg får være sammen med barn føler jeg en helt egen lykke. Det kan ikke bli bedre. Siste uke har jeg hatt besøk av min nydelige nevø som nok ikke er helt barn lenger, og av to bonusnieser som har kommet inn i livet mitt på en vakker måte! 
Jeg har bare lyst til å takke dere alle tre fordi dere er så kjempegode! Og veldig koselig med to hunder i tillegg. Sara og Tingeling som mer enn gjerne leker med hverandre, er glad i hverandre og de er begge fortsatt kjempesøte valper på samme alder. 










Må bare slå fast at så mye godt humør har en behagelig smitteeffekt! 




Ganske stor til å ha i fanget, haha.) Tingeling er en finsk lapphund, vakker og godlynt, akkurat som Sara

Sara er nå 8 måneder

Tingeling har noe vilt over seg; en skikkelig "bamse"hund

To søtinger venter på go'bit

Til deg som er innom bloggen min: Ha en fortsatt vakker advent! 


4 kommentarer:

  1. Hej Kjersti och många tack för de fina kommentarerna hos mig! Jag blir lika glad varje gång du varit på besök!

    Här har du ju fått kanonbilder på dina söta bonusniecer och andra två- och fyrbenta vänner! Jag tycker det är svårt att fotografera människor, men du klarar det galant! :)
    Kram Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Pia:) Ja, du hadde tatt så mange bilder i løpet av høsten, og så tok jeg meg tid og riktig koste meg med bildene dine både fra Magle våtmarker, utenfor vinduet ditt og andre steder:)) Tusen takk for fine ord om disse bildene. Jeg er helt enig i at det er vanskelig å fotografere mennesker. Jeg syns det ble for mye direkte blitz rett på. Man trenger nok helt annet utstyr til portrettfotografering, eller så kan man stå ute:) Ha en fortsatt fin advent.) GOD KLEM fra kjersti

      Slett