Velkommen til bloggen min

tirsdag 31. juli 2012

Bryllupsdag og Saras første bad

Sjelden jeg legger ut bilde av meg selv først i et blogginnlegg, men gjør det i dag. Jeg er bare så fornøyd over å ha seks ukers ferie i dette vakre "paradiset" som Stavern er.

8 års bryllupsdag i dag som ble feiret i deilig solskinn med middag på restaurant. Ja, 8 års ekteskap og 25 års samliv og 15 års forlovelse. Mange som ler av den lange forlovelsen, men det var altså sykdom som gjorde at bryllupet ble utsatt. Jeg skulle jo bli frisk etter en stoffskiftesykdom, var helt overbevist om det, og da skulle vi ha bryllup. Sånn gikk det ikke, og for 8 år siden ble det en stille, men svært koselig markering med vielse i Larvik tingrett og middag her på hytta etterpå med nærmeste familie og forlovere.

Sigmund

Lille Sara er jo også med i alt vi gjør stort sett. I dag fikk hun sitt første bad med valpesjampo, og hun fikk kald skinke som belønning under seansen. At hun jafset i seg mens vannet rant, tolket jeg som at hun ikke ble redd, selv om det ikke så ut som hun likte det. Se bilde under. Det er jo sånn at valper skal oppleve ulike ting som del av sosialiseringen samt at en hund skal kunne trakteres. Det er faktisk utrolig mye man må tenke på når man skal ha hund.

Her er "badeengelen":


Hun er jo helt skjønn, ikke sant?

Ønsker deg som er innom bloggen min en fortsatt nydelig sommeruke!


6 kommentarer:

  1. Hon är bedårande söt!/Pirjo

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdagen!
    Synes dere var raske med å gifte dere, jeg! Her i huset tenkte vi oss om i 19 år før vi gifta oss, og det er nå 19 år siden. Ja, ja, tida går, eller kommer, alt etter som en ser det.....
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Grete!! Ja, vi var kjappe med å gifte oss, haha.)) Og dere tenkte i 19 år, omtrent som oss det.)) Tiden både kommer og går:) Ha en fin dag og sommer videre. Sommeren KOMMER!! (fortsatt):)

      Slett
  3. Stort grattis till er bröllopsdag! (Lite sent förstås!)
    Fina bilder på er och lilla Sara i badet!
    Hoppas du njuter fortfarande i sitt sommarparadis!
    Kram från Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Pia, EN STOR TAKK til deg!! SÅ koselige kommentar, og ja, er ikke Sara en søting:) Vi er i sommerparadiset, og i dag har det styrtregnet, hihi:) Men sola kommer igjen den:))) Håper du også nyter siste rest av sommer selv om ikke været har vært på sitt beste!! Klem fra Kjersti og takk for kommentaren

      Slett