Velkommen til bloggen min

mandag 26. desember 2011

Julaften nr. 2


Det ble to julaftener i år. Den andre gikk av stabelen i går, 1. juledag, hos broren min. Det er jo ekstra koselig når vi er mange, og at det er tre ungdommer med oss. 6 voksne (over 45), 3 ungdommer (under 22), en hund og to katter. Vi fikk deilig koldtbord. Det var god stemning! En av de koseligste juler på mange år noe som skyldes at jeg har kommet over noen tap som har satt preg på de to foregående julaftener.

Vertskapet, min bror Eirik og hans Unni

Iselin (Stians forlovede), Stian (nevø) og Helene(niese)

Eirik med ny, knallblå dynejakke

Helene

Stian

Iselin

Iselin, Stian og Helene

Iselin og Stian

Unni

Helene og Iselin

Iselin, Stian og norwich-terrieren Fiona

Sigmund

Arne

Unni

Fiona som ikke har grønne øyne, men jeg har ikke klart å redigere på dem

Min bror er en lidenskapelig akvarist. Her er hans nye akvarium på 720 liter

Sofina har svært vakre øyne, men det var nytteløst å få tatt bilde av henne sånn rett på.

Så langt har dette vært en nydelig jul!!

2 kommentarer:

  1. Hyggelige skildringer av hyggelige julefeiringer. Kos dere videre.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar 9na.)) Kos dere videre dere også!

    SvarSlett