Velkommen til bloggen min

fredag 18. mai 2012

Fantastiske 17. mai, 2012



I dag blir det første bildet av meg, rett og slett fordi jeg er så lykkelig på dager med feiringer. Det syns nok på bildet. Det var ingen stor feiring. Jeg holdt meg i mitt hus, men hadde besøk av min kjære far. Sola kom også. Jeg leide videokamera sammen med en bekjent for mange år siden, dvs fra 2001. Opptakene inneholdt blant annet opptak av moren min som døde for 3 år siden. For noen uker siden gikk jeg til Japan foto og fikk overført filmene fra små spolebånd til cd'er. Og i dag satt vi og så på både bursdags- og julefeiringer og vennesammenkomster.
Spesielt fint å se fra familieselskaper med moren min da, og det tror jeg pappa syns var fint også.


Tatt fra balkongen min

Bildene er her tatt med et nytt kamera jeg har kjøpt meg. Et hybridkamera som er et speilløst kamera med mange finesser. Det veier 220 gram og er hovedårsaken til at jeg kjøpte meg det. Noen ganger er det for tungt å ta med seg en speilrefleks, og har man problemer med ledd er det også fint med et lett kamera. Jeg har ikke tenkt å legge speilrefleksen på hylla, bokstavelig talt, men hvert til sitt bruk.


Sprek pappa som blir 80 år i juli!


Sigmund


Pappa






Ønsker deg som er innom bloggen min en nydelig helg!

2 kommentarer:

  1. Koselige bilder / kjekt å se deg smile...

    Monikasmil

    SvarSlett
    Svar
    1. kjære Monika! Tusen takk) Jeg smiler svært ofte:) Født med godt humør, er det noen som sier. Håper du har gode dager, og at det kanskje er nytt liv på garden:) KLEM:))

      Slett