Velkommen til bloggen min

søndag 8. mai 2011

Vårselskap med den fjærlette stemningen


m sol, mo
meg, Solveig og Mona

Lørdagskvelden var en deilig, varm vårkveld. 19 grader i skyggen 7. mai er ikke verst vel? Og så hadde jeg koselig besøk, og vi var 8 mennesker samlet rundt et bord til småprat. Den fjærlette stemningen en vårkveld, kan det bli bedre?

åshild
Åshild

Åshild

Jeg syntes ikke det kunne bli bedre enn der og da. En sånn kveld der iallfall jeg lever i nået fullt og helt.  Det så ut til at alle trivdes.  Vi spiste fiskepudding i skjell. Mona hadde bakt deilig sjokoladekake. Og helt uten videre kom folk med roser, vin og bok! Dessuten fikk jeg noen kloke ord på veien, det skal man alltid ta med seg!


mathilde 
Mathilde

mona
Mona


larsoghelge
Lars og Helge


lars
Lars


helge
Helge

solveig
Solveig

Jeg må bare si en ting: Denne årstiden og framover er den beste, det blir aldri bedre i Norge enn fra mai til oktober! Og vi er bare ved begynnelsen …deilig!


meg

2 kommentarer:

  1. Takk for vårlett kveld i godt lag
    og mange fine bilder av godtfolket,
    men
    hvor er mannen i huset himself blitt av?

    Åshild

    SvarSlett
  2. Takk det samme, det var så koselig. Flotte bilder. Mannen i huset kom med på ett bilde som ble for dårlig:) Han kommer nok med i flere andre innlegg her etter hvert:)
    Kjersti

    SvarSlett