Velkommen til bloggen min

mandag 2. mai 2011

50 årslag med god stemning


svennie4km
Jubilanten Svennie, 50 år


Det var kjempekoselig å komme i 50 årslag denne helgen! Det var god stemning og deilig mat! Dessverre har Sigmund fått tilbake skiveprolaps og ligger rett ut, men det går alltid over. For øyeblikket klarer han ikke kle på seg helt selv, og er det ikke det ene, så er det det andre som en velkjent klisjé uttrykker. Likevel var det utrolig fint å komme bort. Jeg lurer på om folk på min alder i stor grad har sluttet å invitere hverandre. Det er akkurat som folk blir mindre og mindre sosiale eller er middelaldrende mennesker mer slitne? Jeg er for alle typer feiringer som bringer folk sammen til god mat og drikke! Vi fikk tandorikylling, vin og deilig, hjemmelaget iskake.



svennie5k
Svennie. 

Jeg har begynt å legge “vannmerke” på noen av bildene mine så de ikke “går seg vill” på internett

svennies 50 årslag
Morten, Anne Karin, ?, Svennie, Aksel, Monique, Sissel


svennies 50 årslag1
God stemning, alle koser seg



berit og svenniek




akselk



mortenogannekarin2l




svennies 50 årslagSissekl
Sissel


morten, godt humør
Morten

2 kommentarer:

  1. Trevlig fest ser det ut som!
    Hur har du lyckats med vattenstämpeln på fotona?

    SvarSlett
  2. Takk, det var veldig trivelig. Jeg har lastet ned programmet picasa, som er et bildebehandlingsprogram, og bladde i menyer og prøvde meg fram. Fortsatt føler jeg meg ikke helt stø på at jeg får det til.

    SvarSlett