Velkommen til bloggen min

søndag 26. desember 2010

Julaften


helene

Min niese Helene med en av kattungene

En livlig julaften er over, og fredfulle juledager ligger foran oss. Jeg feiret med familie og masse vakre kattpuser, spiste god mat og fikk nytt “leketøy” som var et makroobjektiv og en kamerasekk. Jeg ga en tele til Sigmund, så da er vi godt utstyrt. Vi har hver vår canon speilrefleks.

I dag spurte han: “Kan jeg få ta med meg tela når jeg skal til Kina”, haha, jaaaa, selvsagt! 

Jeg har akkurat moret meg med makroen, men det tar nok tid før jeg får noen blinkskudd med den.  Vanskelig å begripe dette med 1:1, at det du tar bilde av er det samme som virkeligheten.  Prøvebilder får jeg legge ut når jeg iallfall treffer blink med noen.

helene2
Helene



kattunge

5 uker gamle

katteungelek

2 kommentarer:

  1. Åååå, helledussen så nydelige små kattepuser. Nydelig jente også.

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant, hun er nydelig, og kattunger er jo bare ubetalelige. Tenk på de menneskene som setter igjen dyra sine når de drar på ferie, helt ubegripelig.

    SvarSlett