Velkommen til bloggen min

lørdag 24. mai 2014

Bildene mine vant!




Man må jo bare ta til seg det gode som skjer. Bildet mitt kom først til finalen blant 30 på en internasjonal fotogruppe. At bildet også ble plukket ut som topp seks er jo helt fantastisk!! Samtidig vant samme bildet også på en annen internasjonal fotogruppe. Det er veldig hyggelig fordi det er utrolig mange dyktige fotografer der, og det er ikke bare minimalisme som er trenden.

På noen fotogrupper liker de best bilder med store flater, spennende mønstre og kanskje en fugl eller et spennende dyr. Jeg syns av og til det blir "keiserens nye klær". Og heldigvis er vi flere som liker "postkort"-bilder fortsatt og i tillegg til det minimalistiske uttrykket,  som også kan være fint.  Dette bildet var ganske enkelt å ta når vær- og føreforhold var optimale, som vil si at det var vindstille med vakker solnedgang dagen før 17. mai.

Her er det i stort format:


Forleden var det også et annet bilde som ble veggbilde på en internasjonal gruppe, og dette ble tatt i et hus som skal rives:


Takk til deg som er inne på bloggen min, og jeg ønsker deg en strålende helg i den vakre sommeren som er her nå!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Så hyggelig at du vant :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sollemor tusen takk skal du ha, ja, det er morsomt å vinne :) :) Takk for kommentar)

      Slett