Velkommen til bloggen min

mandag 31. mai 2010

C-11 Soldiers and Sailors Monument



Denne hadde faktisk 7 spisser når jeg tenker etter. Jeg vet at mange teller antall biter og jeg vet at teppet til slutt består av over 5000 biter. Foreløpig teller jeg spisser og "meloner".

Det ble omvendt applikasjon her også.

Nå vil det nok gå noen dager før det blir flere bilder. Jeg må nok fordype meg i nye blokker, og se hva det blir til. Ville vært artig å ha to rader ferdige til ferien, men jeg stresser ikke.


7 kommentarer:

  1. Dette er bare en test :)

    SvarSlett
  2. Legger inn en kommentar bare som en test :o)
    Glad i deg!

    SvarSlett
  3. No kjem eg og inn. Helsing Jofrid

    SvarSlett
  4. Kjersti, jeg synes du er kjempeflink! Blokkene blir fine de! Staa paa! :)

    SvarSlett
  5. Takk for oppmuntringen, Astrid, kan du ikke slå følge med håndsømmen? :)

    SvarSlett