Velkommen til bloggen min

tirsdag 2. september 2014

Gammelt og nytt!

 Bildene er alle tatt i Larvik. Et hus i forfall og en moderne skole. Mest bilder denne gangen.  Jeg har en veldig fascinasjon for forfallet. Å finne slike bygninger er ikke lett, man må rett og slett dumpe over dem som jeg gjorde her.

Sommerferien var fantastisk, men å komme hjem er alltid tungt. Likevel har det vært en pangåpning av begynnelsen på en høst med diverse sosiale ting som barnedåp, rund bursdag, fotojobb, helseavtaler. Jeg har ikke mer enn så vidt rukket å ta bilder, derfor blir dette litt av sommerens "fangst".  Har faktisk så vidt rukket å pakke ut etter ferien.

Jeg har hatt en super sommerferie med verdens fineste mann og skjønneste hund!
















































































Takk for at du har hatt tid å besøke bloggen min og se på bildene! Ønsker deg en fortsatt fin uke!!



6 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Som alltid... ÅF

    SvarSlett
  2. Estetisk forfall kaller jeg dette, ( den første delen altså ) - det er spennende, tenk alt livet det skjuler, - i Finnmark er det mye sånt.
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Elisabeth! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar:) Ja, livet skjuler mye) Jeg skulle vært i Finnmark!! Estetisk forfall, jeg skal legge meg uttrykket på minnet.) Kjersti

      Slett
  3. Mange fine bilder, både av gammel og nytt. Liker spesielt det gamle vinduet med rødt, du har et par bilder av det, tror jeg. Og det er noe med grått og andre farger, som jeg finner utrolig stimulerende.
    Takk for synet, det gjorde godt.
    God helg til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære "gamle ugle" ! Hjertelig tusen takk!! Så hyggelig at du liker det gamle vinduet i rødt:) Ja, har et par av dem. Det har kommet høyt opp i en fotokonkurranse. Så artig du nevner akkurat det:) Og så fint å lese at du finner flere stimulerende. HJERTELIG takk:) Takker deg samtidig for en oase av kloke og fine dikt.) :)

      Ha en fortsatt fine uke!! Kjersti

      Slett