Velkommen til bloggen min

fredag 20. september 2013

En smak av høst---og jeg venter på prøvesvar fra sykehuset



Jeg var på A-hus. Jeg har vært under utredning der siden april. Det begynner å bli en lang historie. Kanskje er det sånn at leter man lenge nok, så finner man? Ikke vet jeg. Nei, det er nok ikke akkurat sånn.  Iallfall var det noe galt på en av prøvene mine så jeg ble innkalt til videre undersøkelser. Ikke noe gøy, og jeg lurer på hvordan mennesker rundt omkring takler å gå og vente på om man feiler noe alvorlig eller ikke. For det er litt å takle akkurat det. Jeg er antagelig en pyse! Jeg kommer kanskje tilbake til det i et annet innlegg. Iallfall tok jeg med meg kameraet mitt denne gangen. Jeg fikk tatt bilder inne på det nye, flotte sykehuset, og det er litt sånn at man leter etter motiver som ikke alle har tatt før. Og jeg tenkte at ingen friske folk begynner å bevege seg i sykehuskorridorene uten videre. Så da fikk jeg tatt litt bilder fra et sykehus med spennende design og lyst interiør. På hjemveien kjørte jeg om Enebakk istedenfor motorveien, og det ble det stopp underveis. Bildene fra sykehuset får komme en annen dag. Dette er iallfall fra Enebakk og Siggerud. Og det er en smak av høst. Det begynner å bli vakre høstfarger, lufta begynner å få det friske, kjølige draget, sommerblomstene er i ferd med å gå i dvale, kveldene er mørkere, og det begynner å komme mer morgentåke og også vakre solnedganger med spennende skyformasjoner og kontraster.






Til deg som er innom bloggen min: Ha en riktig god helg:  er du syk, jeg føler med deg, er du under utredning eller har vært det og du kjenner en litt krypende redsel, jeg forstår deg. 

GOD HELG!



10 kommentarer:

  1. Kjære Kjersti, nydelig høstvedmodige bilder, ettertenksomme og vakre, og du venter og venter, - og så må vi håpe du får gode resultater om kort tid, og i mellomtiden går høsten sin gang mot vinter, slik er det bare.
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Elisabeth!! Tusen takk for så gode ord! Høstvemodige er ordet ja, på disse bildene. Ja, håper på gode resultater:) Høsten er her. Heldigvis hadde vi en lang, god sommer, og så får vi håpe vinteren blir mild:) Planta fra deg står så vakkert, og tenk den blomstrer som bare det. Takk!! Kjersti

      Slett
  2. Du skriver så godt og bildene dine er nydelige. Vet åssen det er å være syk. Ikke bra jeg heller og venter og venter. Uansett ha en fin helg. Klem Tove Lindquist Andersen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove, tusen takk for kommentar, du er så oppmerksom!! Ikke godt å vente:) Ha en nydelig søndag, klem fra Kjersti

      Slett
  3. Så fint formidlet at innlevelsen blir stor! Gode ønsker til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei qkvine-hast, kan bare si tusen takk!! Alt godt til deg også!

      Slett
  4. Nydelige bilder av høst!
    Mathilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Mathilde! Tusen takk! Du har tatt så mange nydelige selv i det siste!! Kjersti

      Slett
  5. Ventetid er krevende, jeg har erfaring med det som nærmeste pårørende for alvorlig syk.
    Varierte bilder du hadde i dag, fint.
    Ønsker deg en god helg, og en snarlig slutt på ventetiden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord "gamle ugle", ja, det er mange slags ventetider, når man venter selv, og når man venter som pårørende. Forstår deg veldig godt. Jeg har fulgt min mor gjennom ventetid og tøff sykdom.

      Tusen takk for fine ord om bildene mine!! Ønsker deg også en vakker søndag! Kjersti

      Slett