Velkommen til bloggen min

onsdag 9. mars 2011

Dagens runde og lek med fotoapparatet på mobiltelefonen


My HipstaPrint diffust
Kreativt forsøk. Det er lov å leke seg litt. 

Dagen i dag har gått med til å observere lyset og været mens jeg skulle gjøre noen ærend. Jeg tok noen bilder med Iphone’n min, og de ble litt underlige. Væromskiftningene i Norge er fascinerende. Utrolig nesten at vårløsningen på søndag med vakkert solskinn var totalforvandlet i dag. Det  det snødde på tvers med lyn og tordenvær.

ruskevær
Man må vel kunne, uten at det er noen overdrivelse, kalle dette et nokså traurig vær?

My HipstaPrint 0butikk
Her var alle vårblomstene satt utenfor butikken. Nesten litt surrealistisk med tanke på at snøen dekket til både påskeliljer og  denne her:
nedsnøddblomst

uteher
Og hjemme like etter
bildeaJPG
Lyset slutter aldri å fascinere meg. Vakkert.

bilded
Fortsatt vinter i gata vår
My HipstaPrint diffus
vel hjemme forsøkte meg på et par kreative forsøk som jeg nå i etterkant ikke helt hva jeg siktet på med hipstamatic-applikasjonen på Iphone




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar