Velkommen til bloggen min

søndag 12. april 2015

Modell for en dag-- det var artig!


Her legger jeg ut noen bilder av meg selv for én gangs skyld. Jeg har ved en tilfeldighet blitt kledd opp og fotografert av en profesjonell fotograf. Det gikk fort for seg. Han visste hva han skulle gjøre. Han brukte en mye kortere linse enn hva jeg pleier å bruke, men det funka. Jeg ble veldig fornøyd, for det er veldig lenge siden sist jeg har vært fornøyd med et bilde av meg selv. Så her kommer dem på rekke og rad. Kanskje vi godt voksne damene skulle få oss noen moteblogger også?

Bildene fikk jeg som papirkopier og en cd. De er tatt rett fra kameraet og lagt inn.











Takk til deg som tittet innom bloggen min!

4 kommentarer:

  1. Så moro det ser ut! Kjempefine bilder :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sollemor, veldig koselig med en kommentar :) Ja, det var morsomt :) Var innom og så den fine bloggen din også :)

      Slett
  2. Flotte bilder og flott modell.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig tusen takk "made by KKANN" , så koselig kommentar!

      Slett