Velkommen til bloggen min

søndag 19. februar 2012

En lørdag med smak av vår/utsikten min badet i vakkert fargerikt lys!


Utsikten min for få dager siden. Nå venter jeg på flere soldager. Men jeg klager ikke. Det er vår i lufta. I dag var det slagstøvlevær med varmegrader. Turen gikk til kjøpesenteret. Var lenge siden sist. Det var kjempekoselig. Vi spiste fastelavnsbolle og drakk kaffe på kafé, og jeg fikk kjøpt grønne planter. Og den blomsten som virkelig minner meg på påske og vår, nemlig den vakre primulaen som man generøst handler 3 av i slengen. En rød, to gule.


Det ble litt annet også som klær og en klokke.

Forrige søndag skjedde det noe svært pinlig og morsomt på én gang. Men jeg har betenkeligheter med å blogge om det. Så da får jeg skrive litt om trivialitetene mens jeg vurderer å blogge det. Godt med litt hemmeligheter også.







Om noen titter innom, ønsker jeg GOD SØNDAG!!



4 kommentarer:

  1. Bildene dine her har veldig intense farger. Særlig det siste gir en helt spesiell stemning, synes jeg.
    Fortsatt god søndag.

    SvarSlett
  2. Hei "gamle ugle", så koselig at du er innom bloggen min. Tusen takk:) Det siste bildet er nok det beste, litt minimalistisk:) Ha en god uke!!

    SvarSlett
  3. Hej Kjersti!
    Åh, vilka fina bilder på solnedgången!
    Jag njuter för fullt av dem och önskar jag kunde se den så fint här hos mig också! Jag brukar ibland gå upp till sonens rum, det enda där jag kan se allt lite mer från ovan, men solnedgångarna blir mest som din sista bild här! *fniss* Ja, lite överdrivet kanske, men det är en massa hus i vägen!
    Kram Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Pia, så var du jo her, tusen takk! Det skjer at jeg kommer litt på etterskudd, men så koselig og så fine ord om solnedgangen min:) Jeg er veldig fornøyd med utsikten herfra.) Fint at du kan se litt mer ovenfra i fra sønnen din sitt rom) Det med hus i veien for solnedgangen er vel sånn de fleste har det.)) hehe...Solnedgangen på mitt siste bilde skulle være av den pipa da, hihi, men det er en ventilasjonshette, og det hører litt mindre hyggelig ut enn en koselig PIPE:)) Kram fra Kjersti, :)

      Slett