Velkommen til bloggen min

mandag 13. februar 2012

Bildet mitt av bygård på Tøyen ble profilbilde på fotogruppe


Dette bildet ble profilbildet på en fotogruppe på facebook. Det er andre gangen det har skjedd. Jeg ble kjempeoverrasket, for dette var jo "bare" et hus, ingen solnedgang, intet spektakulært, ikke et utrolig landskapsbilde, men en bygård på Tøyen. Det var koselig, syns jeg.

Her ligger det:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=358025080882664&set=a.304356162916223.79825.304354346249738&type=3&theater



2 kommentarer:

  1. Det er vel mer fargene og komposisjonen enn selve motivet som gjør at du havner på "førstesidene" :)

    SvarSlett
  2. Hei Wenche! Du, det du skriver her er fantastisk, tusen takk, jeg er SÅ enig med deg. Man kan nærme seg et motiv fra mange vinkler, med ulikt lys, med ulike innstillinger (på apparatet). Det ligger jo både mange gode bilder på nettet, men også mange dårlige (det er jo subjektivt selvsagt), og jeg tar jo også dårlige bilder. Håper og tror at jeg sletter de fleste av dem:) Ha en fin dag! Og takk for kommentaren)

    SvarSlett