Velkommen til bloggen min

onsdag 24. oktober 2012

Mennesker som får fram det beste i oss

Sara er nyfrisert på ørene sine!

Det slo meg her forleden, selv om det ikke er noen nye tanke, og sikkert noe mange vil kjenne seg igjen i: I det siste har jeg vært sammen med mennesker der jeg føler jeg viser det beste fram i meg. Det skyldes ikke akkurat meg, men de menneskene.

For er det ikke sånn for oss alle, noen mennesker får oss til å gløde, vi føler oss verdsatt, vi blir tatt for den vi er uten at vi må forstille oss. Det er rett og slett sånn at man kjenner harmoni og til og med lykke fordi det er så godt å være sammen med akkurat den eller de personene.

Takk til akkurat dere!!


6 kommentarer:

  1. Nydelige Sara, som har vokst litt, men som fortsatt er den vakreste i verden ♥♡♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh, tusen takk "marigold":) Ja, hun er den vakreste i verden, med et vidunderlig gemytt:)) <3 klem:)

      Slett
  2. Så sant, så sant!! Og noen bloggere skriver også så man får en god harmonifølelse, takk til deg som skirver så nydelig!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentaren, Hanne, den varmer:) Så koselig skrevet!! Ha en nydelig helg:) KJersti

      Slett
  3. Godt å bli minnet på alle de gode menneskene i livet :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar "sollemor", og du har så rett i at det er godt å bli minnet på de gode menneskene man har rundt seg :))

      Slett