Velkommen til bloggen min

fredag 12. august 2011

Pappa spanderte middag på meg i Helgeroa, en fin avslutning på sommerferien

 

bilde (3)

Tatt med mobilkameraet. Vi fant denne stilige cadillac’en som pappa gjerne poserte foran. Er han ikke sprek til å være snart 80 år? Bildene er lagt ut med hans tillatelse.

Pappa spanderte en bedre middag på meg i Helgeroa i strålende solskinn og fortsatt sommerstemning. Men for første gang kjente jeg virkelig høstdrag i lufta. Så nå er det  i grunnen greit å tenke på hjemreisa.

Vi hadde det kjempekoselig, kjørte tur etterpå. Akkurat passe tempo for meg og for min kjære pappa. 

 

bilde (4)

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig! Like spreke både pappa'n din og bilen! Ja tenk at det er august allerede... Hos dere begynner høsten og her går vi snart inn i den varmeste tiden...
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. ja, er veldig hyggelig. Pappa er ganske sprek til tross for helseting. Bilen bare sto der da, ikke vår altså. Ja, august, melankoliens måned vil jeg si. Og du får full sommer, heldige du, Astrid, og tusen takk for koselig kommentar!! riktig god helg til deg også:)

    SvarSlett