Velkommen til bloggen min

tirsdag 7. august 2018

"Kortreiste" bilder fra siste del av 2017




Jeg har bestemt meg for å dele bildene mine her. I denne bloggen har det blitt både tekst og bilder. Det er lenge siden sist jeg har lagt ut noe. Men jeg fortsetter der jeg slapp. Det blir bilder fra 2017. Så kan jeg starte på 2018 etter hvert, litt sent da.

Det skjer ting med meg og foto. Jeg er så heldig å møte mennesker som lærer bort og inspirerer. Det blir mer svart-hvitt bilder. Det blir mer eksperimentering med lange lukkertider og kamerabevegelser. Jeg leter. Foto er blitt min lidenskap. Jeg ønsker å uttrykke følelser og perspektiv på livet mitt gjennom kameralinsa. Livet mitt består av flere bilder, færre ord. Jeg er av dem som syns folk kan tolke hva de vil i bildene mine. Det er ikke mange forklaringer som følger hvert bilde.

Alle bildene er "kortreiste". Det vil si at de er tatt i mitt nærområde eller i Vestfold hvor jeg har hytte.

Det blir mer spennende bilder i 2018. Så takk til deg som titter innom enten du blar raskt gjennom eller ser litt grundigere.

Neste blogginnlegg kommer med referat av min tur til Island i april i år. Med tekst skrevet av mannen min Sigmund, og mine bilder.

























































































































Dette er et av de siste bildene tatt i 2017. Fra Østensjøvannet i morgenlys og frost. Det er kun denne lille glippen med vann der endene kan svømme og har plass.

Neste innlegg kommer altså i tekst og bilder fra Island.

TUSEN TAKK TIL DEG SOM HAR TITTET GJENNOM BLOGGEN MIN.

1 kommentar:

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Over 160 thousand women and men are losing weight with a easy and secret "liquids hack" to drop 1-2lbs every night in their sleep.

    It's very simple and works with anybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Go grab a clear glass and fill it with water half glass

    2) Then learn this crazy hack

    and you'll be 1-2lbs skinnier the very next day!

    SvarSlett