Velkommen til bloggen min

lørdag 26. mai 2012

Stavernpinse mens bildene mine igjen har fått oppmerksomhet

Gøy at en dame fra Langhus, Berit S. Lier og jeg fra Langhus ble "high five" i en ukentlig fotokonkurranse.  Hun med det første bildet av Langhus skole sett igjennom et lekestativ og min gåsunge. 

Det er fantastisk i Stavern nå, det SOL(er) hele dagen, skyfri himmel! Fantastisk. Det er oversvømmelse her, så nå venter vi på en bonde og en kum, så får vi se. Hadde jo vært greit å parkere på sin egen tomt.  Vi gjør klar til sommerferien. Sigmund holder på med en oppgave i statistikk fra Blindern som bokstavelig talt krever sin mann. Så han pendler mellom å skrive oppgave og klippe gress og olje veranda mens jeg prøver  å ikke være altfor mye "Underholdningsbyrå".  Ikke noe venstrehåndsarbeid å ta en doktorgrad altså! Jeg er så imponert over ham. 

 Jeg får tatt bilder!! 

GOD PINSE! 



selected by Eleonora di Primo, the 5 Winners for Yellow & Brown theme are:
Berit S.Lier
Lucia Lungu
Kjersti Holst
Nese Poroy
Else Kirsten Ulla

C O N G R A T U L A T I O N S   T O   W I N N E R S    A N D    F I N A L I S T S  !!!!!!

Many thanks to ALL participants  !!!      

Our best gratitude to Eleonora di Primo, that gently made this selection  !!!
 ·  · Share

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar