Velkommen til bloggen min

torsdag 10. mai 2012

En koselig familielunsj

Stian, norwitchterrieren Fiona og pappa

Vi var på lunsj hos min kjære pappa. Han hadde virkelig gjort i stand med masse god mat, dekket vakkert bord med stearinlys. Ikke verst for en mann på snart 80 å gjøre det så fint. Det var en gyllen stund med prat og kos. Det var min nevø Stian, hunden Fiona og jeg som var på besøk.

Stian








Foto: Stian Holst




Så var det kaker

Foto: Stian Holst

En så fin hund må få mange bilder i bloggen. Fiona på snart 2 år, premier på utstilling får hun også



Foto: Stian Holst










Foto: Stian Holst

Foto: Stian Holst




















Foto: Stian Holst

Ønsker deg som er innom bloggen min en fin helg!!


4 kommentarer:

  1. Hærlige bilder! :-))

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Hvem er anonym, hihi, ble nysgjerrig.)

    SvarSlett
  3. Han ser ju jättefräsch ut din pappa.
    Så kul att få komma och äta middag och brorsonen ser ut att trivas.
    Jag tror att de två gillar varandra.
    Kul att du var med på ett hörn också.Du är jättesöt.
    Fiona är supergullig.Hon gör sig jättebra på bild Jag har svarta hundar och det är det sämsta som finns att fota.
    Man får inget uttryck.Det är bara svart.
    Du är verkligen en hejare på att fota.
    Grattis en fantastisk serie.
    Mysig helg på dig också Kramizzzzzzz

    SvarSlett
  4. Kjære Lotta, du er vel god!! Tusen takk! ja, min pappa er ganske fräsch:) Han er utrolig oppegående på alle måter:)
    Brorsonen er et vidunderlig menneske. Ja, vi liker hverandre. Jeg elsker ham! (håper han ikke leser dette, hihi).
    Takk for pene ord om meg, hihi:) Fiona er supergullig, har et nydelig gemytt. Tror jeg skal ta noen flere bilder av henne. Det var Stian som tok de fleste. Nå har jeg fått skrevet under på bildene hvilke han har tatt også.

    Har du svarte hunder, jepp, det er vanskelig å fotografere. Vi hadde en som var brunsvart, han så svart ut, de beste bildene ble med lys bakgrunn eller grønn...noe kontrasterende. Men selv da blir det veldig svart.

    Tusen takk igjen, ha en vidunderlig helg du også, KLEM og Kramiiizz..fra Kjersti

    SvarSlett