Velkommen til bloggen min

fredag 21. februar 2014

Søndagstur til Akershus festning--undre seg over livet


En søndagstur til Akershus festning. Det var mange motiver. Dessverre er det dårlig med krefter om dagen. Men det koselige med BÅDE å ha med hund og fotoapparat, er at man kommer i snakk med mennesker. Det er så koselig, mange er villig til å la seg avbilde. Og man kommer i samtaler, man møter ensomhet, og man slutter aldri å forundre seg over livet.

På denne søndagen undret jeg meg også over hvor mange som besøkte Akershus festning på en helgrå februardag.

Bildet over er tatt inn mot en port som var innglassert, og et tre speilet seg i glasset.




Her kom Nesoddbåten akkurat mens jeg kikket gjennom denne porten.



Sigmund og Sara i møte med to hundeelskende mennesker.











Til deg som er innom bloggen min: Ha en vakker helg. Vi nærmer oss mars, lyset er på vei tilbake. Jeg bare føler at månedene som ligger foran oss er av aller beste slag.


2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Kjersti, og så mange fine farger på murene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Bjørg! Tusen takk for koselig melding!! Ja, murene har et stort fargespekter, det var sånt jeg ikke så før jeg begynte med quilting og foto:) God helg fortsatt til deg og dine:)

      Slett