Velkommen til bloggen min

søndag 23. februar 2014

Bildet mitt kom blant de tre beste blant veldig mange bilder! TAKK!

Livet består av alle valører, og som forrige innlegg fortalte, 
det var om sorg. I dag er det en hyggelig ting jeg gjerne vil 
dele, og det er at mitt foto som er bildet av treet fra Vågsvann
 og som jeg også har som coverbilde på bloggen min, ble 
plukket ut i en konkurranse om landskapsbilder på en gruppe 
der det deltar veldig mange bilder. Så delte jeg "seieren" på 
facebook, og det var jo nesten det hyggeligste, at over 80 har 
klikket på "liker", og så en drøss med kommentarer og blant 
dem mange fotofolk!

Jeg har bare ett ord å si: TAKK!!


Kjersti Holst shared Artopho Gallery's photo.

20 hours ago near Ski
Tenk jeg vant, ikke bare kom jeg til finalen, men jeg vant finalen 
The 3 Winners for Friday 21 Feb 2014 / 

LANDSCAPE

Selection by Daniel Tzscharschuch

© All copyrights reserved by Artopho and the authors:

1.) Paul Matthews

2.) By Stig

3.) Kjersti Holst


Like ·  · 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer. Det er et flott bilde du nådde fram med. Likte ditt best. Det virker mest naturlig.:) Var mye tilbakemeldinger her i rare tråder her, aner ikke hvor denne havner, men håper den når deg.:)

    Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bjørn!! Åhh, likte du mitt best, det var da ekstra koselig, ja, det er naturlig, er nesten ikke redigert, det var jo dette blaffet av virkelighet der lyset var på det fineste denne tidlige oktobermorgenen.

      Denne havner hos meg. De rare trådene er rett og slett at jeg har lagt ut "applausen" som ikke havner på bloggen min, men på facebok, så det er rett og slett selvskryt:) For å vise feedbacken som jo varmer:)

      Og ekstra varmende er det jo med kommentar på bloggen min som du er den første til å legge her!! TUSEN TUSEN TAKK!!!

      Kjersti

      Slett
  2. Hej Kjersti!
    Stort grattis till dig och din fina bild!
    Kram Pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pia, så koselig at du er innom bloggen min!! Håper alt går bra og at du for fotat sammen med ditt nye liv som farmor.) :) Tusen takk!! Klem fra Kjersti

      Slett
    2. Hejsan igen Kjersti!
      Tack för de snälla orden i min blogg igår!
      Det blir inte så mycket fotat nu. När man väl är med lilla barnbarnet, så får man hejda sig och absolut inte bara fota! Man vill ju bära, snusa (lukta) känna och se på henne också! *hi hi*
      Jag har dessutom fått dille på att sticka (stricke?) och har jämnt något på gång!
      Hoppas du har det så bra som bara kan, Kjersti
      kul med dina fotoframgångar! Kram Pia

      Slett
    3. heisann Pia! Tusen takk til deg også for ord hos meg!! Lille barnebarnet er jo nydelig, skjønner godt du vil ta vare på de stundene mens hun er liten. Hun er vakker. Jeg er på vinterferie nå med mange som har med små babyer, de lukter så godt, og er så vakre og små!!

      Og du strikker også, herlig:) Ja, da har du nok å gjøre. Håper du også har det bra med alt sammen, Pia:)

      Alt vel her tatt i betraktning forholdene:) KLEM fra Kjersti og njuta av ditt barnbarn:)

      Slett