Velkommen til bloggen min

lørdag 7. september 2013

Sara og andre hunder på agility og solsikker i veikanten


Sara trener agility. Jeg var med, satt på stolsekk og bivånet henne og flere andre hunder der de skulle lære å løpe gjennom tunneller, gå på bom, hoppe gjennom ring med mer. Hundene stortrives med å få gjøre sånt, og de sleiker seg rundt munnen idet "oppdraget" er utført vel vitende om at det nå vanker godbiter.
Jeg stortrivdes med å ha montert min tele og prøve å fange litt gjennom linsa. Det begynte å bli mørkt, men noen bilder ble det. På hjemveien kom jeg over en eng med solsikker, og det skulle selvsagt vært vakkert lys, men bildene ble tatt i tussmørke og bærer preg av det, men en eng solsikker er vakkert uansett.



Jeg syns selvsagt Sara er den søteste av dem alle, men det var mange skjønne hunder der.  De var ikke borte de andre heller, sjekk de to vakringene her:



Det å ha hund er virkelig av de store berikelser i livet. Det er rett og slett fantastisk. Sara er frisk etter å ha vært syk i hele sommer, men jeg ser at øyet er litt mindre på ene siden, og hun har lett forhøyet trykk på det som skal sjekkes. Men hun er så kjapp og glad.

Det syns litt på øyet hennes på dette bildet, det ene øyet er litt mindre enn det andre. Vi skal til øyespesialist på veterinærhøyskolen:



 Sara var blant de raskeste!

Dette er samme bildet som det øverste, jeg prøvde å fjerne bommen hun går på, men nå ser det ut som hun går i "løse lufta".


Min elskede Sigmund!

Og så var det solsikkene:




Til deg som er innom bloggen min: ha en nydelig helg!


4 kommentarer:

  1. Ha en nydelig helg du også. Flotte bilder. Vil tro den hunden din er rask ja. Liten og kjapp.Klem fra Tove Lindquist Andersen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tove, ja, hun er liten og kjapp. Ønsker deg en super uke:) Klem fra Kjersti

      Slett
  2. Tusen takk for mange nydelige blogginnlegg i sommer, både bilder og tekst! Jeg er så imponert over den livsglede du viser samtidig som du hele tiden har med deg sykdommen, beundringsverdig! Her sliter vi med dalende form og det er vanskelig ikke å bli litt skuffet over nye funskjonstap og stadig å måtte skifte fokus. Da kan det bli langt mellom gledene, men det hjelper jo når vi er tre og har galgenhumor. Og så hjelper det å ha noe å se frem til, sånn som innleggene dine ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Qvinde-hast.) Så koselig kommentar, og hyggelig at noen leser bloggen min:) Og legger igjen en kommentar er jo ekstra fint da.) TIlbakemelding gleder, og at du leser om livsgleden min. Jeg vet godt det med skuffelsen over energi- og funksjonstap! Ja, da må man skifte fokus. Er dere TRE som er syke i samme familie? Åhh, så tøft!! Jeg håper dere blir bedre, og galgenhumor er en utrolig overlevelsesstrategi!! Hjertelig hjertelig takk og en god høst ønskes deg og dine med HÅP som vi aldri må miste av syne. Håpet er verdens vakreste ord! Beste hilsen fra Kjersti

      Slett