Velkommen til bloggen min

lørdag 9. juli 2011

Båter i Stavern

 

IMG_5007 - Kopi kopiera

Båter i solnedgangen

 

Det tar tid å finne ferierytmen, nå er den kommet. Deilig. Siden vår egen båt ligger innesperret av vann på tomta, får jeg nyte synet av andres båter.  Har inntrykk av at blogglivet også har inntatt feriemoduset hos med-bloggere. Jeg får legge inn bilder inntil jeg har mer på hjertet.  Det  er SÅ gøy å fotografere. Jeg anser meg som nybegynner og trives med det.  I morges var jeg i Stavern klokka 7 for å få med meg soloppgangen. Det var vakkert og en helt egen stillhet over den myldrende feriebyen.

 

IMG_5246 - Kopi kopia2

Båter i soloppgangen

 

IMG_5237 - Kopi kopiera

Også i soloppgangen, men i motlys

3 kommentarer:

  1. Det trengs ikke så mange ord - fantastisk!

    Kjenner ferieroen kommer innover meg av dine morgenbilder fra Stavern! Tusen takk :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk og god sommer til deg, Gudveig!

    Kjære Anne, du har rett, noen ganger klarer man seg vel så fint uten ordene.) Godt jeg kunne inspirere til ferieroen, den trenger vi sårt, tusen takk for kommentaren)

    SvarSlett