Velkommen til bloggen min

mandag 3. juni 2013

Kjærligheten sent i livet--pappas kjæreste fylte 80 år


I går fylte pappas kjæreste 80 år! Klisjeen om at det aldri er for sent, stemmer nesten, for her er det to som har truffet hverandre sent i livet og som har det veldig koselig sammen. Vi fikk dele denne dagen med dem med en bedre middag på Villa Sandvigen på gamle Mossevei. Det var en vidunderlig stund. Omgivelsene er så vakre, og våren er på sitt høydepunkt, endelig var alt det grønne så klart og fint, og litt blomster, og vi hadde vindusbord med utsikt over Gjersjøen.  Jeg er så glad at pappa har fått seg en kjæreste, og hun er et hjertevarmt og godt menneske med fin humor.


Maten var helt nydelig!


Gjersjøen

Min elskede







De tre siste bildene er av blomstene utenfor huset mitt og utsikten min!

Takk til deg som stakk innom bloggen min! Nå har vi HELE sommeren foran oss! Vidunderlig. Vi må nyte!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar