Velkommen til bloggen min

mandag 17. oktober 2011

På indisk restaurant med beste venner-kvalitetstid


vi hadde det morsomt
I går var vi på indisk restaurant på Grünerløkka. Omtrent to ganger får vi det til å klaffe at vi møtes der. Vi er tre venninner som alle har bursdag innenfor en måned, så i dag var det gaveutdeling, latter og kjempekoselig med deilig mat.
Ekstra stas er det at datteren til min venninne ville være med. Hun er herlig. Og det skal jo sies og slås fast at ungdom og barn, de myker alltid opp.

Det skal også understrekes at som ME syk er TRE TIMER på restaurant med fine mennesker en GAVE! Tre timer med energi, tre timer hvor man snakker om alt annet enn sykdom.
Bildene kan stå for seg selv. De er alle tatt med kompaktkamera, min speilrefleks ble liggende igjen hjemme etter at blitzen var satt ut av funksjon, det viste seg å være en hardwareting, forresten. Den elektroniske utløseren plasseres på toppen, og den hadde trykket for hardt på blitz"foten", så alt som heter blitz var satt ut av funksjon. Men en mann som til og med kan være handy, særlig når det gjelder småpirk, brukte en skrutrekker som vippet litt på en metalldings. Alt i orden igjen.



Nydelig mat, jeg spiste butter chicken


Vi får lov å være "tante"

Vi har kjent hverandre i 40 år!

min kjære






Flott gjeng

Mer flott gjeng. Måtte ta litt utebilder også denne lune søndagen midt i oktober

Jeg tror det var en gang på 70-tallet vi sluttet å snakke om lykke, kjærlighet, det var noe med at de store ordene skulle legges vekk fordi de var så vanskelige å fylle. Nå har jeg blitt så gammel at jeg har tatt tilbake de ordene jeg syns passer i livet mitt. 
Søndagsmiddag på indisk i Oslo: LYKKESTUND! Et av øyeblikkene, og jeg klarer til og med å ikke tenke på hvor fint jeg hadde det før etterpå, det er da jeg syns at jeg klarer å fange en flik av nået.
Takk til M og M og S og S for en kjempekoselig søndagsmiddag! Og ja, vi skal feire bursdagen din, M, da blir du 19!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar