Velkommen til bloggen min

mandag 13. mai 2013

Bilder fra konfirmasjonen-Sigmund, konfirmanten og meg


Det var altså så koselig i konfirmasjon. Her legger jeg ut noen få bilder. Etter 24 timers hvile ser jeg så frisk ut, og det er jeg glad for, selv om det skjer at det fører til misforståelser. Det er en del mennesker som ikke forstår at man kan se frisk ut, selv om man er syk. Som min fastlege sier: "de fleste syke mennesker, SER friske ut"!  Noen blir sikkert lei sykdomsprat, men jeg kan jo skrive litt i bloggen min, da kan folk velge å bla forbi eller lese. Etter et "stunt" på fire timer, har jeg ligget siden. Sånn er det. En sykdom som ser "usynlig" ut, som stjeler tiden ens, og som det ikke fins behandling for. Jeg føler på en enorm uttålmodighet etter flere krefter. Og når man får "smaken" på noen fantastiske timer, ja, så vil man ha mer!


Bilder av konfirmanten med Sigmund og med meg


Ønsker deg som er innom bloggen min en fin uke!



2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder av dere alle!!
    Du ser virkelig super ut på disse bildene, Kjersti
    ♥♡♥
    Klem fra Nina :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Nina!! Tusen tusen takk, så koselig kommentar:) Og så hyggelig at du syns jeg ser bra ut:) ) god klem fra Kjersti :) <3

      Slett