Velkommen til bloggen min

fredag 6. juli 2012

Dette bildet har blitt plukket ut som veggbilde på internasjonal fotogruppe


Dette bildet har fått nesten 200 "likes", 21 delinger og blitt plukket ut som veggbilde på en internasjonal facebookgruppe. Jeg føler jeg var heldig med at motivet var der og at de stilte seg opp sånn at jeg fikk tatt dette bildet. Man må ha et hjerte av stein om man ikke faller for disse nydelige svanebarna!


















https://www.facebook.com/photo.php?fbid=451886018163236&set=a.387679574583881.95828.304354346249738&type=1&theater&notif_t=photo_reply

6 kommentarer:

  1. Hællandussen Kjersti, de er jo bare såååå søøøøte! :) Jeg er sikker på at de sto der og venta på deg og ville bli tatt bilde av! :)) GRATULERER!!! Så artig! Og det er vel fortjent!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid!; Ja, ikke sant, de er nydelige! Hehe, ja, sant, de sto og ventet på meg.) Iallfall likt de seg langs veien fordi folk mater dem der. Tusen takk skal du ha,:)) en for nyte de gode tingene.))

      Slett
  2. Dette var et flott bilde, ikke rart mange likte det.
    Fra mitt synspunkt er det fargematchen mellom det grå i grusveien og fuglenes gråfarge som gjør susen her.
    Venter spent på neste fulltreffer -

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha "gamle ugle". Så koselig kommentar da. Jeg er helt enig med deg at matchingen i av fargene var et tilleggs lykketreff. Og det grå i kløveren også. Og selve motivet, og at jeg fikk til dybdeskarpheten, altså at alle barna er skarpe og tydelige:) Beste hilsen fra Kjersti

      Slett
  3. Åi, så gøy GRATULERER! Det var et kjempestilig bilde, skikkelig blinkskudd som bare de erfarne treffer på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ruthe:)) Så koselig kommentar.) Tror nok mange kunne tatt en sånt bilde, men veldig generøst av deg å skrive det med at bare erfarne treffer sånne blinkskudd. Sommerhilsen fra Kjersti

      Slett