Velkommen til bloggen min

mandag 8. august 2011

Er igjen alene i Stavern


IMG_7415 - Kopi kopiera

I dag dro Sigmund hjem. Jobb i morgen. Jeg er igjen her. Det regner, det er mørkt og det er sensommer, og det nærmer seg høst. Likevel ser jeg ganske lyst på mørket som skal komme, det er jo sånn hvert år. Jo, litt vemodig er det alltid når en sommer går mot slutten.


IMG_7464 - Kopi kopiera
Nevlunghavn i natten
Jeg er veldig fornøyd med sommeren som snart har passert. Det har blitt avkopling, og jeg opplever at vi har hatt ganske fint vær, og de siste to ukene har det vært  deilig varmt som jeg kan huske det var i min barndoms somre og så varmt som det er i syden.  Jeg har fått badet flere ganger, sittet ute, snakket med naboer, spist softis, lest fotoblad, fotografert, vært på litt shopping, hatt besøk. En av de beste somrene på flere år vil jeg oppsummere denne til å være.

IMG_7472 - Kopi kopia

Jeg har fått øvd meg litt på å ta bilder, og det er utrolig fascinerende.  Ikke at jeg er blitt så flink, men det skjer at det kommer noe jeg er fornøyd med innimellom.

IMG_7406 - Kopi kopiera
Nevlunghavn


IMG_7462 - Kopi kopiera

De som leser bloggen min og de som kjenner meg, vet  at jeg er en person med mye alvor i meg, men jeg har også mye humor og er leken. Så iblant spiller jeg det “syndige” spillet poker, og da skjer det at jeg vinner slik som her:
bounty freezeout
Her lå jeg bakerst veldig lenge, men klarte å spille meg opp. 

Det blir én uke til i Stavern, og så er sommerferien over for min del, men jeg klarer rent mentalt å dra sommeren til langt uti september. Jeg regner ikke høsten for å komme før i oktober.  Ja, da nyter jeg livet og sommeren litt til, selv om det er regntungt utenfor hyttedøra i øyeblikket.



2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg over å lese at du har hatt en så fin sommer! Virkelig bra! Åshild

    SvarSlett
  2. Kjære Åshild, tuusen takk for koselig melding og at du gleder deg på mine vegne. Hvordan har din sommer vært? Håper du har kost deg!! Vi snakkes! kjersti

    SvarSlett