Velkommen til bloggen min

lørdag 5. mars 2011

Pokerseier! Yess!



klikk gjerne på bilde for større versjon så vises pokalen og summen bedre, hehe

Jeg har akkurat vunnet i poker, en hel turnering, det vil si at jeg ble best av 63.  Det ble 94,50 dollar. Jeg satt til slutt på finalebordet med en amerikaner og en russer, og jeg vant! Og jeg spiller med de “store gutta”. Morsomt! Innsatsen var 5 dollar, så vi snakker ikke om store penger, og det er ingen fare for at innsatsen øker siden jeg har holdt på noen år.

Det er ikke helt stuerent å spille poker, men jeg gjør det av og til. Jeg syns til og med at Northug skal få spille sin poker.  De fleste som spiller poker blir ikke spilleavhengige. Vi er en hel haug som kalles “småspillere”, og som syns det er gøy! Skjønner ikke at jeg av og til føler at jeg må forsvare det. Som kronisk/langvarig syk er det masse ting jeg ikke får vært med på, men jeg kan sitte hjemme i min stue og få litt adrenalinkick av dette.

Det gjelder å glede seg over småting og til og med småspill. 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren - så artig! :o) Nyt triumfen :p

    Klem
    Mona

    SvarSlett
  2. Åhh, du er vel god, tusen takk, kanskje vi skal spille på samme turnering en gang?:)

    god klem:)

    SvarSlett